Rundtur

Kul - Kommentarer (1)
2010-02-08 @ 21:28:23

Hej hej, har kännt mig lite skyldig eftersom att jag inte skrivit något,
såg tänkte ge er en liten rundtur där jag bor :)? Hos mamma i alla fall,
hos pappa är det alldeles för fult XD Och det menar jag verkligen,
bättre att visa det bra man har :)

MITT RUM:




ÖVERVÅNING HALL:




LUDVIGS RUM:


BADRUMMET:


Visar inte mammas och Petteris rum XD Det ända mamma typ inte fixat.

TRAPPAN: XD




HALLEN:




KÖKET:


VARDAGSRUMMET:




KÄLLARN:







Bastu och badkar


Spegel och handfat


Liten toalett


Tråkigt tvättrum







Det var det, hah! This is where I live (me mamma XD)



1 kommentarer
Postat av: Mickis

du har ett mysigt rum och riktigt schyyst med bastun där:) vill ha med! bor då i lgh så blir lite svårt=P

2010-02-16 - 17:53:54 | URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: