SJUK

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-02-26 @ 13:22:35


Hej..
Har haft huvudvärk hela veckan, har kanske inte
sagt det? Men jag har i alla fall haft det hela veckan
och orkade bara inte mer idag, har vilat, ätit
och tittat på tv sen 8 imorse eftersom att jag inte
kunde sova. Är otroligt godissugen och springer
tillbaka till skafferiet för att leta efter godis, som
om det skulle komma något efter jag kollat, haha!
Men det ända jag hittade var silverkulor, när jag
var liten sa mamma till mig att det var farligt att
äta för många silverkulor, men vet inte om hon
bara sa så eftersom att jag åt dem hela tiden!?

Ska nog göra en kopp te eller varm oboy, har inte
bestämt mig för vad än, thaha!

Vi hörs



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: