Svar på fråga:

Allmänt - Kommentarer (4)
2010-02-26 @ 14:46:45

Anonym: 1 fråga varför publicerar du allt i bloggen
 när någon skriver något ''dumt''? :S

Svar: Tja varför inte? Jag skulle lägga upp snälla frågor
och kommentarer om jag fick några, det är bara
mina vänner som kommenterar fast jag har fler
besökare än det. Och det tycker jag självklart är
tråkigt. Men men! Man kan inte få allt! Dessutom
är det bara kul att driva lite me de IQbefriade
idioterna som skriver elaka och idiotiska kommentarer.
Så, nu fick du svar på det.



4 kommentarer
Postat av: Anonym

1> palla dig!! snornge? IQbefriad, de du. kom på nåt annat cp! åtta e inte jag, ja e 15. din mamma e fjant anus, jag har ju läst mkt om henne, du gillar ju inte henne. hahahahaa! fett pinsam?



2>Fan, jag e ingen ellinor eller hind?? jag e jesica, skitunge!! ha, bara dina kompisar kommenterar, såklart, ingen annan en dina fjollor kommenterar, skaffa lesare tycker jag! jag har läst din patetiska blogg sen du gjorde den, och hällsa natta att du själv gillar henne o att due lebb, vill knulla henne i analet!!!!! ungjävel! väx upp!

2010-02-26 - 21:43:58 |
Postat av: Ebba

Det där var så roligt att jag glömde skrattaa ;) Du är ju fan störd.

2010-02-27 - 15:02:21 |
Postat av: JESICA DIN IDIOT!!!!!!!

kom igen du är ju helt puckad, kom igen de e du som e mobbad? eller var du inte de för du har skrivit de oxo. TööööNT!!! RADERA BLOGGEN!!!! ALLA SPYR. DU ER EN NOLLA, JEVLA FITTA!!! SMåUNGAR ER DU DIN FITTA! MOBOFER, EBBA TöNTIGT NAMN SOM FAN, SOM DIG ASSO!! HAHAHAHAHAHAAA!!! KOM IGEN VARFöR INTE BARA KNULLA MAMMAN I ANALET SO ER DET KLART! HAAH!>UNGE, DINA NäSHåR SYNS På DINA BILDER!! SO VAR INTE SO KAXIG INNAN JAG STOPPAR IN MAMMAN DIN I DIG, FIIIIITTAAAAAA!!!!!!!

2010-02-27 - 16:53:18 |
Postat av: Anonym

KLART DU INTE SKRATTA FOR DU E DUM O INTE ENS VET VAD DE VAR JAG SKREV, PUCKAD? VARFöR INTE KNULLA MAMMAN I ANALET? HAHAHAHAHAA!!! KOM IGEN HOLL BARA KEFTEN!? RADERA DIN BLOGG JEVLA APFORMADE MENNISKA!!!!! DIN NESHOR SYNNS PO ALLA DINA FOTON, FITTA!! GOR DE BARA INNAN JAG STOPPAR IN DIN BITCH MAMMA I FITTAN PO DIG!!!!! NUUU, ALLA SPYR DIN MAMMAKNULLARE! DU HAR MJELL OXO DIN FITTAPA!!! KNULLA ALLA DINA FJOLLOR OXO SO DET INTE FATTAS NOT MER, EFTERSOM DU REDAN VILL DE HAHAHAHAAAAAAH!!!!!!!!! KENN DIG DISSAD JEVLA SUBBA!!! (RADERA BLOGGEN FITTHOL)!!!

2010-02-27 - 17:01:52 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: