Svar på kommentar ;)!

Allmänt - Kommentarer (12)
2010-02-24 @ 21:34:16

Fick nyss en kommentar av någon fegis "Anonym":
"du bodde sluta blogga gumman, du skriver inge intressant... jo, ge upp!
de e fan en boringblogg. idiot asso!!!

SVAR:
Okej, haha! Du kan tycka vad fan du vill, jag undrar bara? Varför läser
du den då? Varför går du in på den? Du känner säkert att du kommit
med värsta dissen nu, men jag förstår knappt vad du skriver, och
jag kan se genom de där stavfelen och "asso" att du är Ellinor, 
det behöver inte vara Ellinor, men om det nu är det så säger jag bara HAHA! 
Fattar inte hur du orkar hålla på, seriöst!
Och om du nu tycker jag är idiot har du absolut ingen anledning
 att gå in på min blogg. Du är skrattretande!

PS. Lär dig stava & skriva rätta hela meningar! ;)



12 kommentarer
Postat av: Anonym

1fråga varför publicerar du allt i bloggen när någon skriver något ''dumt''? :S

2010-02-24 - 23:14:46 |
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!!!! OMG.. OKEEJ, DUE TYP VERLDENS STORSTA FEGIS, VILL DU HA UPPMERKSAMHET ELLER? GENOM ATT SKRIVA UPP DET ELLER? SKER DIG!! SERIOST, DUE ONODIG.

PS>JAG ANVENDER INTE SISTA BOKSTEVERNA, DU BORDE FATTA FOR DU E VEL INTE SOO PUCKAD!! haah... KENN DIG DISSAD.

2010-02-25 - 12:10:54 |
Postat av: Natta

vem det än e som skriver sånt här, jävla patetiska människa asså... ;/ tycker synd om dig :O du e säkert bara avundsjuk på henne så du leker lite va? tror du e cool för att du sitter bakom en dator skärm och kaxar? jävla patetiska människa...

2010-02-25 - 14:16:46 |
Postat av: Anonym

hahaah fett fegt ebba, idioter, patetiska horor asso!! fan ta er, ni e så dumma idioter att ni inte ens kan prata. hållkäften natta o holl inte på o skydda din fula fjant ebba... tss! patetiska asso. jag läser din blogg for den e BORING, BITCH!! fattaru nuu eller nej due puckad.

2010-02-25 - 21:49:30 |
Postat av: Anonym

Vem fan ere som e feg, Nice namn föresten postat av:... å horor näe, säljer sig själva gör dom inte... Prata kan dom och att skydda sin kompis är rätt normalt. Komma med argument som



"idioter, patetiska horor asso!! fan ta er, ni e så dumma idioter att ni inte ens kan prata. hållkäften"



Visar bara hur dålig du är på att argumentera. Kom inte nu med nått. "JÄVLA HORA KUKSUGARE ASSO JAG E COOL JAG LÄRDE MIG SVÄRA..." Försök och kom på något bättre ge kritik istället... Vrf är bloggen tråkig svara på det ist!

2010-02-25 - 22:00:46 |
Postat av: Anonym

hahahahaa!! kom igen so idiot eru inte ebba? och vem fan ere nu som kommenterar, säkert non snorunge som klantar sig o vill oxå ha uppmerksamhet? onödigt, onödigt..? kaxa inte du heller som kommenterat nyss vem du än e, jävla anus, knulla henne du oxo i analet om ni so mkt gillar fjanten ebba!!! hahahahaha!!!!!!! då blir ju ni ett stort par.. >FAMILJEN EBBA BERGSTRöM!!<

2010-02-25 - 22:43:56 |
Postat av: Ebba

Men vafan är ditt problem? Varför kommenterar du i över huvud taget? Du är så jävla patetisk att det inte är sant? Om den är så jävla tråkig, gå inte in på den då, jag har inte bett dig!

2010-02-26 - 13:08:24 |
Postat av: Anonym

justde, de e inte sant, men haru inget annat ord en patetisk?? nej, för due de själv!!! radera bloggen genast, den e BORING, fattaru stinkfjant?



ps> jag gillar o läsa patetiska bloggar!! hahahahaha!!!!



jag e inte feg som du, men jag heter jesica o kmr fron ryssland jevla ANNNNUUUUUUSSSSSS!!!!!!

2010-02-26 - 13:17:51 |
Postat av: Ebba

Men som om Stinkfjant är ett bättre ord, vad är du, åtta? Och tror du att jag lyssnar på dig om att ta bort bloggen? Jag bloggar fan om jag vill, och om du tycker den är tråkig så läs den inte, jag blir bara motiverad av att fortsätta, så jag kan plåga dig. Ursäkta, "feg som du", det är snarare fegt att sitta och kaxa på internet? Träffa mig på riktigt så kan du säga samma saker som du sitter och säger nu, du skulle inte våga det, det lovar jag. Så sluta sitta och skriva kommentarer när du inte ens kan stava. Lägg ner nu eller så blockerar jag din IP så du inte kan kommentera i över huvud taget.

Din mamma är ett jävla anus.

2010-02-26 - 13:28:18 |
Postat av: Natta

det är säkert hind elr nåt? hon skrev såhär förra gången också när vi bråka :/

2010-02-26 - 16:37:38 |
Postat av: JESICA DIN IDIOT!!!!!!!

vadå blockera IP? e du helt jevla störd eller? tror du jag e rädd för en liten fjolla!? + om min mamma e anus, e din mamma BITCH, hon du liknar, palla oxo, din mamma o din mamma, barnspråk! din mamma eju missnöjd va fan, hon vill ju inte ens ha dig. du har skrivit de flera gonger, PATETISK BIIIIITCH!!!!!!! RADERA BLOGGEN JäVLA SUBBA!!! NUUU, FöR INGA LäSARE ORKAR MED DIG O DINA FJANTINLEGG! IQBEFRIADE ANUSMäNNISKA!!!

2010-02-26 - 22:10:12 |
Postat av: Ebba

HAHAH! Men herregud, har du ADHD? Nu blockerar jag din IP, det betyder (eftersom att du inte förstår) att du kan kommentera hur mycket du fan vill utan att det kommer upp på bloggen, det kommer in på mina "icke godkända" kommentarer. Min mamma vill ha mig, thaha! Det vill allas föräldrar, det är snarare jag som inte orkar vara här, har jag skrivit det "flera gånger", då betyder det alltså att du har läst mig blogg väldigt läge då eller? Kan du sluta med det tack? Vill inte ha småungar på min blogg. Det är jag som inte orkar med dig! Du har inget att göra på den här bloggen, om den är så jävla dålig, gå inte in på den! Jag har inte bett dig jävla mobboffer.

2010-02-27 - 15:00:18 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: