Äldre..?

Tyck & Tänk - Kommentarer (0)
2010-01-17 @ 23:56:44
Hej, ligger just nu i sängen, ligger och tänker på lite allt möjligt.
Men började tänka på en grej som skrämmer mig ganska mycket.
Att snart, kommer jag och mina kusiner vara de äldsta i släkten,
vi kommer vara de som bestämmer på landet, och vi kommer se
alla barn, barnbarn och barnbarnsbarn springa omkring, fick som
en liten chock av den bilden. Jag vill inte bli äldre, jag vill inte bli
äldre än typ, 16. Kan bara inte se mig själv med rynkor och glasögon.
Ush, vill inte ens tänka på det. Tänk va hemskt när man dör, lämna
allt lixom. Och om man blir någon ny, någon annanstans, utan sin
familj och vänner, även om man inte vet om det. USH

Vet inte ens varför jag ligger och tänker på det här, helt sjukt.
Aja, anyway! Måste sova! Skola imorgon, borde sovit för längesen.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: