DATOOOR :(

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-01-12 @ 18:24:24
Bara så ni vet kommer jag kanske inte skriva så mycket den här
veckan! Min datorn har nämligen krashat, eller i alla fall min användare.
Pappa säger att det är virus vilket jag tycker är väldigt konstigt, har typ
3 stycken virussökare, och en datorstädare som pappa tvingar mig ha +
brandvägg. Och en av virussökaren/blockeraren är på hela tiden. Anyway,
när jag startar datorn är allt helt normalt, tills jag går in på min användare
"Windows Explorer" funkar inte, det bara laddar. Och alla ikoner och min
bakrund är borta och hela skärmen är helt svart. Förutom "menyn" då.
Som bara står och laddar, tills det kommer upp att den inte funkar och den
stängs ner, och man kan inte göra någonting. Vet någon vad det här är så
tar jag gärna emot hjälp. Som tur va så når jag mina bilder osv. genom
en annan användare vi gjort nu, så kan sätta alla mina bilder och sådant på
skivor, så får han väl installera om hela datorn. Men, finns det något sätt
att rädda den!?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: