Favoriter

Video - Kommentarer (0)
2010-01-14 @ 20:44:44

Hej! Sitter just nu och kollar på lite youtube videos!
Kollar som vanligt efter hur videorna är gjorda osv
eftersom att jag vill lära mig så mycket som möjligt om
takter och tekniker osv. Och här är några som faktiskt
Har rört mig för att de är så bra! Haha! Älskar känslor som människor
kan ge en bara av att göra en video, sätta in så mycket känsla!


Titanic, gjord av vampyrinside
(så braaaaa! Musiken, delarna, allt är helt PERFEKT! fick mig verkligen att torka
ögonen lite efter, haha!)



Draco/Hermione (Harry Potter) gjord av Eclairu
(eftersom att jag ääälskar Tom Felton och tyckte han var jättebra i den senaste
filmen så tyckte jag den här va jättebra! Emma är ju så söt också!)


Keith gjord av iLuvArcticMonkeys
(kanske inte jättebra gjord, men den va bra :P)


Stand By Me (memories) gjord av StoryMakerJo
(Musiken gav mig rysningar! Och tyckte allt va så bra även utan massa
effekter och krimskrams! Men man måste nog se filmen för att fatta!)


Vilken var er favorit :)?



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: