River Filmer!

River Phoenix - Kommentarer (2)
2010-01-15 @ 17:44:59

Hej! Har tyvärr haft feber nu de tre senaste dagarna, så har inte kunnat
göra annant än att ligga och titta på film. Så tänkte bara visa lite River
filmer XD Ni måste vara så trötta på honom, men I dont care! XD
Än så länge har jag sett 7 filmer som River är med i, såg en till idag.
Och här är dom (i åldersordning):

Stand By Me:

Såhär såg han ut i Stand By Me:


The Mosquito Coast:

Såhär såg han ut i The Mosquito Coast:


A night in the life of Jimmy Reardon:

Såhär såg han ut i A night in the life of Jimmy Reardon:


Little Nikita:

Såhär såg han ut i Little Nikita:


Running on empty:

Såhär såg han ut i Running on empty:


My own private Idaho:

Såhär såg han ut i My own private Idaho:


Dogfight:

Såhär såg han ut i Dogfight:


Skriver kanske någon gång om alla de här filmerna, har redan
skrivit om två eller tre tror jag, så vi får se om jag skriver om
resten, när jag orkar/har tid.
Var tycker ni han är snyggast?



2 kommentarer
Postat av: Johanna Anderson

Din blogg Gillaas även den:) (Y) Vilken film gillar du bäst?

//Jo

2010-12-27 - 23:55:46 | URL: http://standbymethemovie.blogg.se/
Postat av: Ebba

Tackar! :)

Jag gillar Stand By Me bäst faktiskt, underbar story och skådespelet är fantastiskt. Men gillar alla hans filmer! :)

2010-12-28 - 17:10:41 | URL: http://bebiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: