PLUGGHÄSTEN

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-01-13 @ 22:11:29
Godkväll på er allihopa!

Min uppdatering suger just nu, I KNOW!
Men, jag vill verkligen klara av skolan nu istället för att
sitta och slappa framför datorn varje kväll och inte
göra läxor. Det har mest blivit uppdat. på morgonen nu,
eftersom att jag lägger mig tidigare och går upp 1½ timme
innan vi börjar. Så! I alla fall, efter skolan gick jag hem,
smsade Nathalie och fråga om hon ville göra något ett tag,
hon kom hit och vi satt mest och snacka framför datorn XD
Efter att hon gick hem så gick jag ner till konsum och köpte
frukost, skulle köpa skogaholmslimpa, men den var slut!
Så det fick bli potatislimpa istället :)! Och ost såklart.
Efter det satte jag mig ner och läste SO läxan, försökte lära
in den också för den delen ;) haha. Sen tog jag en paus och
kollade lite på Det Okända som Ingalill tittade på, efter att det
var slut fortsatte jag med SO:n, och ingalill är faktiskt till stor
hjälp eftersom att hon bott i Frankrike (vi håller föresten på med
Franska Revolutionen), och hon är också väldigt intresserad av
frankrike :) dessutom kan hon väldigt mycket också. Och nu,
ska jag göra mig i ordning för sängen och lägga mig och läsa
i Sandor slash Ida, som vi har i läsläxa också!

Ush, det är bara att längta efter Sportlovet!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: