TODAY 17/1-10

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-01-17 @ 03:08:09

Godnatt!

Kan väl skriva lite om dagen då :P
Jag vaknade runt ett idag, gick upp och åt frukost samtidigt som
jag tittade på Sommar med Göran som pappa skaffat ;P
Inte direkt någon favorit om jag ska vara ärlig.
Anyway, hade snackat med Hannah om att sova över, men plötsligt
kunde inte hon för att "hennes pappa ville att hon skulle vara hemma",
så frågade Bella, eftersom att hon blev lite hängig hörde jag, sist
som jag frågade Nathalie, så frågade jag samtidigt Fanny som Isabelle,
eftersom att jag visste att förmodligen kan någon av dom inte, och
det stämde, eller ja.. Ingen av dom kunde, nehepp! Så bestämde mig
för att träffa Natta, så vi köpte lite lördagsgodis och var ute ett tag,
sen gick vi hem till mig och kollade på Running on Empty. Inte hela då
men aa... SEN! Det bästa av allt idag, vi gjorde en ny blogg tillsammans!
Och den ska bara handla om River Phoenix, om ni vill läsa den, tryck här!
Jag höll på så mycket med designen och Natta chatta på för fullt så vi kollade
inte klockan, tillslut gick jag på toa då pappa sa att nu måste Natta gå,
klockan är 10 i 12! (På natten), å då sa faktiskt jag att han kan inte kräva
att hon ska gå hem klockan tolv på natten, så antingen fick han skjutsa hem
henne med bilen eller så fick hon sova över här, och ut ville han absolut inte,
så hon fick stanna här. Och nu har vi bara tråkat lite, ska sova nu, eftersom
att jag ska upp runt 11-halv 12, ska nämligen på min mosters "födelsedagskalas"
imorgon klockan två. Såå ! Aaa, det var allt för idag, haha! CYA LATER ALLIGATOR!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: