Chocktillstånd!

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-27 @ 17:57:38
Hej, är i lite utav ett chocktillstånd just nu, igår skickade
jag ett mail till Kenza Zouiten angående tinnitus, eftersom
att hon har det. Frågade lite sådär om hur det är att leva med
det och om det stör mycket. Förväntade mig inte riktigt
att hon skulle svara så snabbt, faktiskt trodde jag att hon inte
skulle svara alls. Men nu när jag kolla min mail nästa dag
så hade hon svarat! Och hennes svar var väldigt mycket
till hjälp. Nästa vecka ska jag i alla fall försöka få tid hos en
örondoktor. Hon skrev att det kunde gå över om några veckor
och att jag skulle låta bli musik under den tiden. Hoppas att
det blir så! Men hon sa också att det inte är så jobbigt att leva med.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: