Flygskraj

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-21 @ 23:56:31
Nu börjar jag bli riktigt nervös inför flygresan imorgon..
Så är det alltid, är jättenervös dagarna innan, sen när
jag väl är på planet är det lugnt :s! Så nu är jag verkligen
nervös. I alla fall, OM nu planet störtar, ska ni alla veta
att jag älskar er sjukt mycket. ALLA jag känner. Min
familj, mina vänner. Bella, man kan inte be om en bättre
bästakompis, du är så SNÄLL! Och Hannah, min egna hunnybunnybooHannah!
Du är bäst bästis. Och Steffi, också en bästavän, jag har så sjukt
kul med dig. Och Natta, förlåååt för idag, jag skäms. Är väl bara nervös,
du är bäst. Fanny, vet att du är sur på mig men du betyder världen
för mig. i love you bestfriend. Och alla andra, Emma, Julia, Marzia,
JOE! ALLA! Min katt, älskade katt. Mitt The Sims 3! Jag vet att ni
kanske tycker att det är löjligt att jag säger farväl eller nått, men
man vet aldrig vad som kan hända. Men, inger händer säkert :)

I alla fall, nu ska jag sova och sen upp imorgon i luften, vi hörs kanske innan!

Ser ni hur rädd jag är? haha :P


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: