Förlåååååååt

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-07-16 @ 16:08:32
Hej hej, förlåt för dålig uppdatering, men är ju på landet, har inte
tillgång till internet alltid. Det har hänt mycket sen jag senast skrev.
Sysslingarna, Hanna, Saga & Maya har kommit från finland. Och de
har sin kusin Yuri med sig, som bara kan finska. Så hela kvällen igår
när det regnade satt vi inne i deras stuga och de lärde mig finska..
typ xD Jag sa vad jag ville säga, de skrev det på en lapp och jag
sa det. Haha :P Och idag fyller min älskade lillebror Ludvig 7 år!
Så vi hade nyss "kalas" och åt tårta och kakor. Han fick "mighty beans"
av mig i present. Nu väntar vi på att hans video ska ladda klart här
på youtube, så ska jag visa den! Men det tar ju ett tag eftersom att
det är riktigt slow internet här haha. Men orkar inte skriva mer nu, hejdå!


1 kommentarer
Postat av: hannah

GRATTIS LUDDE PUDDE :)<3

2010-07-17 - 13:48:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: