Första badet

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-12 @ 20:16:17
HELLU!

Idag var det DOLLARSTORE som gällde, och det var lika kul som förra
året, massa nya grejer, och jag köpte också massa nya grejer :P
Fick sjuuukt mycket saker för 192 kr. Kommer inte ihåg allt just nu
haha :P Men kan skriva upp allt sen. I alla fall, nyss tog jag mitt
första bad i Rämen! Lite kallt i början och tänkte på en sak som
hände i Supernatural.. men annars gick det skitbra XD Hade typ
glömt bort att jag kunde simma :P Fick kramp tillslut så fick gå upp.
Ska förmodligen bada imorgon också, eftersom att jag måste tvätta
håret och duschen gick sönder idag.. Eller tvättmaskinen så de
ska sätta in en ny.. vet inte riktigt x) Vi hörs, nu ska jag se på tv!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: