Hemgång

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-07-30 @ 09:24:58
Hej, idag är det då sista dagen, ikväll åker vi hem. (Om vi överlever) x)
Igår åt vi födelsedagsmiddag på en svensk resturang för min mamma,
som fyller år idag (fira den bara igår). Efter det gick vi runt i stan, kollade
i stånd och sådär. Köpte present till alla mina vänner :) Förutom Steffi då.. :/
Så nu har officiellt alla mina betygspengar tagit slut :P Sen gick vi in på
tivolit brevid. Ludvig åkte några grejer och hoppade studsmatta, och när han
gjorde det kom en man förbi med sin son som skulle hoppa, och mannen hade
en Herr Nilsson apa i jackan. I alla fall, älskar er, ska ge mamma presenter nu!
Så hinner inte skriva mer, puss. Hoppas att jag inte störtar.


1 kommentarer
Postat av: aye

Hejsan ^^ Delta gärna i min blogg-tävling där man har chansen att vinna en rosa-plattång + 2 hårspray. Delta gör du genom att klicka på länken nedan, och skriva att du är med. Lycka till^^

http://ayeland.devote.se/blogs/5451271/taevling-.htm#WriteComment

//Ayeland.devote.se

2010-07-31 - 01:42:58 | URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: