Hemma

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-07-31 @ 10:59:50

Hej! Nu är jag hemma! Var sjukt skönt att kliva in genom dörren och
se ett bekant ställe. När vi gick av flygplanet så hade jag dock pip i
båda öronen, inte bara det högra. Men jag försökte få bort lock flera
gånger om, och sen försvann det. Så kanske bara var lock? Vet inte
riktigt om det helt är borta, det känns som att det kommer tillbaka
ibland och så, så vågar inte säga nått. Ska i alla fall till örondoktorn
i veckan, han kanske har en aning om vad det är. Tydligen är det ju
flygplanet ändå. Nu mår jag i alla fall bra och idag ska jag till pappa.

Söta lillebror i förrgår.



1 kommentarer
Postat av: hannah

shit va brun han e i ansiktet :o

2010-07-31 - 20:58:16 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: