Hemma

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-19 @ 21:28:45

Hemma! Är glad och ledsen på samma gång, mitt landställe
är som mitt tredje hem, jag menar, har ju redan två hem, höhö.
Dessutom så fick jag säga hejdå till Skott (min mormors systers
hund), som kom precis till "vår familj" när jag gjorde det. Och
nu är han 14, typ 98 människoår. Så vet inte om han kommer leva
tills nästa år. Men jag, mamma och ludde kommer kanske åka
upp till Örmo igen i augusti, innan skolan, och då kanske jag får
ta med mig en kompis! Så det är jippie! Vi får se när jag orkar
ladda upp bilderna jag tog här på bloggen. Men det kommer väl
den här veckan. hejdå (ps. på torsdag åker jag till spanien, så om
någon vill träffas måste det bli det innan dess!)


Jag just nu! TRÖTT!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: