Hos Hannah

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-07 @ 22:53:50

Hej, just nu sitter jag hemma hos Hannah i hennes säng! Hon kom ju
hem till Sverige idag, så jag var bara tvungen att träffa henne.
Hon kom hem till mig runt 6-halv 7, då stack vi till parken där och
satt som " in the old days", sen gick vi hem till mig igen och frågade
min mamma om övernattning osv. Runt halv 9 började vi gå mot
Hannah, köpte godis och cola på vägen. Men så kom vi på att vi skulle
ut och springa, jag vet att ni sitter och gapar just nu, ebba... springa?
Det är typ som vatten och eld.  Men faktiskt, när vi kom till Hannah
tog vi på springkläder och stack ut och sprang runt en halvtimme runt
kvarteret, faktiskt gick det rätt bra, för att vara mig alltså. Hannah tyckte
faktiskt att jag var duktig. När vi kom hem till henne igen tog vi båda en
dusch, för vi båda var svettiga och behövde tvätta håret. Så nu sitter vi
här och faktiskt känner att vi förkänar godiset. Men nu ska jag vara social
och snacka med hannah, inte bara sitta här och berätta allt för er hela kvällen.
Puss


Haha nyss :P!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: