I Spanien 25/7

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-25 @ 18:44:31
Hej!

Är som sagt i Spanien nu, vi bor ju hos Petteris föräldrar, de bor i
Spanien på vintern och är i Sverige på sommarn, de har haft dator
hela tiden vi har varit här men har helt enkelt inte kunnat sitta.
Har varit mycket negativt (och positivt såklart) som har hänt under
de här tre dagarna. När vi kom var allt helt bra, förns vi skulle sova.
Jag har ju fått nån noja (eller inte), om att jag har fått tinnituss.
Hör ett pip i öronen om jag håller för dom eller om det är tyst. Men det
är bara ibland. Så när vi kommer till Sverige igen ska vi till örondoktor.
Lite jobbigt sissodär. Och igår fick jag jättesvårt att andas och hostade
som en galning. Dessutom är det skitvarmt. Längtar faktiskt lite hem,
men det gör väl alla om de är utomlands. Nu ska vi äta middag sen
ska vill till nått varuhus och göra nått. Vi kom hem från poolen för
någon timme sen. Igår var vi på stranden, i förrgår poolen. Gillar poolen
bäst eftersom att man inte får sand i baken x) Aja, hoppas ni saknar mig
för jag saknar eeer alla! :D Kommer hem på fredag. <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: