Kubb

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-10 @ 21:23:34
Hej, förlåt för att jag inte skrev när jag skulle åka, men tyvärr hann
jag inte. Väcktes klockan halv nio, gick upp och åkte iväg med Ludde
och Petteri för att göra lite "ärenden", sen åkte vi och hämtade min
kusin Sarah (som skulle åka med oss upp i bilen till landet, hennes
föräldrar kommer senare). När vi kom hem hoppa jag direkt in i duschen.
Sen runt fyra åkte vi iväg. Kom fram ungefär vid åtta. I alla fall,
nyss spelade jag och några andra kubb, mitt lag vann! :D Min talang antar
jag, haha (nat). Men, det är inte samma folk som brukar vara här, nu är
min mammas kusin Astrid och hennes son + sonens fru. De bor i Canada
så de är typ aldrig här. Tror att jag bara träffat Astrid nån gång när jag
var runt sju. Minns inte riktigt. Jag och Sarah har gjort en rundtur på film
nu! Så ni kommer antingen få se det när jag är här, eller när jag kommer
hem, vi får se helt enkelt. Nu ska jag säga godnatt till Ludde, så vi hörs!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: