morning

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-08 @ 10:42:11
Godmorgon alla! Jag och Hannah vaknade för ca. en timme sen, men
vi orkade inte gå upp, så låg och snackade istället. Ska stax sticka
hem och äta lunch, sen packa. Eftersom att jag åker till Dalarna
imorgon. Då får vi se om jag har internet den här gången. Tänkte
kanske göra en liten rundtur på Örmogården (landställets namn),
eftersom att det är så stort så att man inte kan visa på bilder, då
blir en rundtursfilm bättre. Som sagt, stället heter Örmo(gården),
och jag har varit där alla år i mitt liv. Känns som ett andra hem
faktiskt. Dessutom är ju hela släkten där, inte samtidigt, men man
får planera. Tyvärr hinner vi inte träffa många i år, vi ska inte
vara där länge. Min kusin Sarah följer med upp i bilen med oss,
men resten av hennes familj kommer när vi åker. Jag hinner träffa
Mormor och Moster, men de bor ju i Sthlm så det gör jag ofta ändå.
Hinner kanske träffa sysslingarna Hanna, Saga & Maya, men vet nt.
Sen är det ju bara gamlingar, mormors syskon :P Teta & Sven,
Babbe & Lasse. Typ :P Aja, ska gå och göra mig i ordning, vi hörs.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: