Pain

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-07 @ 11:55:05
Hej, har haft en jobbig kväll/natt/morgon! Men kommer till det sen,
igår följde jag med till mammas jobb eftersom att hon behövde hjälp
att städa uteförrådet när barnen var i parken, visst tänkte jag. Så
först passade jag lite barn och lekte med dem, sen när de stack till
parken hjälpte jag till dådå, sorterade alla leksaker i olika lådor, ändra
snören på alla leksaker (som man kan dra efter sig), sen börja jag få
ont i magen (dags för tjejveckan), och som sagt, kom den på dagiset,
gick omkring med värk resten av dagen -.- hjälpte mamma att handla
också. När jag kom hem tog jag en tablett och så gick det över.. för en stund.
När jag lagt mig för att sova kom det igen, men jag orkade inte gå upp
och ta en ny tablett, så jag stod ut och somnade tillslut, vaknade säkert 3
gånger inatt, men orkade inte hämta tablett då heller. Mamma väckte mig
imorse, hon är hemma för att hon också har ont i magen eller nått xD
Inte mensvärk men hon har typ haft ont i ryggen och magen nu på sista tiden,
så hon ska typ till doktorn. Men i alla fall, hon väckte mig och sa att hon
skulle till affären, jag låg kvar en stund efter att hon hade gått men jag behövde
gå på toa, så fort jag reste mig fick jag såååå ont i magen, men gick på toa,
tog med en ipren ner och i trappan blev jag helt yr, kunde knappt gå och fick
kämpa för att hämta vatten i köket, så fort jag kom in i vardagsrummet la
jag mig i soffan och blundade, det snurrade i hela huvudet och det värkte
som fan i magen. Tog tabletten men den funka ju för tusan inte. Låg och
grät och kråma mig i soffan i minst en timme.  Det jobbiga med mensvärk
för mig är, det spelar ingen roll hur man ligger, sitter, står eller går. Det går
ändå inte över, känns som att någon har stoppat in två fullvässade pennor
i magen på mig. I alla fall, nu efter ett långt tag har det faktiskt
släppt lite och har precis ätit frukost XD ska snart äta lunch men ändå.

Åh! Är ändå glad idag! Idag kommer Ludde hem från Jönköping eller var
han nu va :P Han har typ varit överallt, först nånstans me petteris kompis
och dotter, sen hos hans farfar och lådsasfarmor, efter det åkte han till
göteborg och träffade sin gamla dagiskompis som har flyttat, sen åkte de
till våra sysslingar i jönköping för att sova över, och idag kommer de hem.

Och det andra roliga är! Att Hannah kommer hem från Afrika! (om jag
uppfattat datumet rätt), och då blir jag glad, kan andas ut att hon är säker
i Sverige :P Hoppas hon vill träffas imorgon :O Vill se henne innan jag åker
till Dalarna och Spanien. Men hon kanske ska vara med sin pojkvän, vet inte.

Orkar inte skriva mer nu, är jättetrött!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: