PUH!

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-07-01 @ 04:08:08


ÄNTLIGEN HEMMA!!

Är så trött så jag knappt vet var jag är! Ska berätta;
Natta kom hit till mig runt halv åtta, vid typ nio stack
vi iväg till Hötorget för att dra på Rigoletto och se Eclipse
klockan 23:59. Vi stack först till McDonalds för att äta, men
Natta ville hällre äta på MaX så vi börja gå ditåt, då jag plötsligt
inser att jag glömt pappas bankomatkort hemma som vi köpt
biljetterna med (man måste ju ha kortet när man tar ut biljetterna
i Bio Automaten), så vi fick åka hem till mig hela vägen igen och
möta min pappa halva vägen. Vi åkte tillbaka, åt på MaX, stack till
bion. Såg filmen som var awsome! Men nu till den jobbiga delen -.-
Filmen slutade fem över två, så alla tunnelbanor är avstängda. Vi
hitta inte heller någon buss som gick till gullmars :s Så vi besluta oss
för att gå hela vägen hem. Vi gick igenom gamla stan, slussen, hela köret.
Stannade till på McDonalds vid Slussen för att köpa var sin dricka, då
träffa vi på vår gamla vikarie Maria, och hon tyckte vi var ute alldeles för
sent x)! I alla fall, Vi gick igenom Medis... Skanstull... Gullmars.. Skärmarbrink.
Sen var jag äntligen hemma, typ tjugo i fyra. Jättejobbigt va det! Stackars
Natta fick gå ännu längre. I alla fall, nu ska jag sova, och sova lääääänge!



1 kommentarer
Postat av: elin

MÅSTE se filmen snart jag :D

2010-07-02 - 18:35:45 | URL: http://eedlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: