Spöken och Luddes byxor.

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-22 @ 11:36:02



Hej, strax är det lunch och sen åker vi till Spanien. Är fortfarande
ganska nervös men det ska nog gå bra. Är helt inne i Luddes nya
byxor som passar honom jättebra. De Är lila, blå, vita, bruna, och
gröna. Lite många färger sådär, som passar Ludde. Sen har han en
gullig lila tröja till. Typ första grejen som mamma har köpt som jag
tycker är snyggt. Sov jättedåligt inatt, är fortfarande jättetäppt i
näsan dessutom var det skitvarmt, faktiskt var jag skiträdd också.
För när jag låg i sängen, messade, lyssnade på musik, så plötsligt
öppnades min dörr av sig själv. Och sådär spökligt också x)
Typ lätt öppnades handtaget, sen åkte dörren upp jättelångsamt.
Först blev jag rädd och trodde det var mamma eller nån som
vaknat och skulle kolla om jag var vaken, men ingen kom. Så då
fick jag lite smått panik och hoppa upp ur sängen, kollade långsamt
ut i hallen. Men ingen där. Och det kunde inte heller varit korsdrag,
för om det kom från mammas och petteris rum skulle nog deras
dörr varit helt öppen, men den stod på glänt precis som vanligt.
Och det kunde inte heller komma från Luddes rum eller badrummet,
för båda de dörrarna var stänga. Och inte heller från nedervåningen,
för allt där nere var stängt. Så blev riktigt rädd och tänkte på att
spökprogram jag sett när spöken skakar ens säng, drar av täcket,
öppnar dörrar och så X), men tillslut somnade jag i alla fall. Som tur
va. Men det höll inte länge, vakna vid typ fyra, halv sju och åtta.
Jobbigt. Nu är det mat, sen åker vi. CIAO!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: