SRY

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-07-05 @ 21:05:00
Hej, förlåt för dålig uppdatering! (igen), men har helt enkelt glömt
bort bloggen :P Natta sov här igår också så hon ockuperade datorn
hahah :P Men hon kom hit runt sju igår och vi drog direkt ut till parken
eftersom att det fortfarande var varmt. Tog också med cykeln som
vi cykla runt med. Just nu håller de på att göra om hela parken,
sätta in nya konstiga klätterställningar, jag menar, rutchelkanan, det är
inte ens en rutchelkana mer.. det ser ut som en stor gul korv, typ banan.
I alla fall, de har spärrat av runt hela "nya parken", men vi hitta såklart
en väg in genom att klättra under staketet. Där testade vi de nya grejerna
och lekte som små barn i några minuter haha :P Sen stack vi hem och
satt vid datorn, sen somna vi. Har inte mycket mer att säga, idag satt
vi och nörda framför ett spel som jag har glömt att jag hade. Typ
Guldkompassen, och det är så jobbigt me mig, för när jag har börjat med
nått måste jag göra klart det, eller klara hela spelet. Så har suttit HELA
dagen, till och med efter att natta gick, så nu har jag jätteont i huvudet XD
Ska se hollywoodfruar nu, ogillar danska språket! ushva fult de e!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: