14:09

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-06-19 @ 14:09:20



Godmorgon!

Måste sluta vakna såhär sent, slösar ju bort hela dagen! Vaknade
för typ tio minuter sen av att pappa ringde mig från båten och
frågade om jag ville komma ner. Kronprinsessan ska ju gifta sig
idag och allt. Så antar att jag gör det. Vaknade därimot mitt i en
dröm som jag minns jättebra haha. Satt i matsalen och (tänker
inte gå in på detaljer), men jag hällde fil över Fanny av en anledning
och hon konstigt nog förlät mig då. Eller nått. Den va så äkta, haha,
jag typ grät och allt ^^. Sen åkte hela klassen till bodaborg, thihi.

Aja, ska äta frukost och göra mig i ordning nu, kommer kanske ta bilder.
Puss



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: