28 Juni

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-06-28 @ 22:05:55
Hellu, förlåt för dålig uppdatering men idag var jag i Globen med Natta,
behövde köpa lite grejer. Men alltid när jag är där glömmer jag bort
vad jag ska köpa så köpte bara två av typ 5 grejer jag behöver haha!
Köpte två foundation-borstar och födelsedagspresent till Ludde så jag
har det gjort! Och vet ni vad :D? Jag köpte/förbokade nyss biljetter
till Eclipse premiären!! :D Så jag och Natta ska gå den 30:de. Tyvärr
klockan 23:59... Så vi kommer typ inte hem förns halv tre-tre tiden.
Kommer nog somna på tunnelbanan haha :P Jobbigt också eftersom
att mitt acesskort har gått ut, så måste köpa biljettgrej till t-banan
också! åh! :/ I alla fall, efter Globen gick jag och Natta hit till mig
och satt, och hon gick nyss. Nu ska jag nog bara gå och sminka av
mig, klä på mig pyjamas och mysa ner mig vid.. nej.. FAN! :(
Tänkte skriva mysa ner mig vid Supernatural.. MEN... Har sett klart
alla avsnitt som finns att se! Nu får jag helt enkelt vänta på säsong
sex... när nu den kommer. Bajs, får väl kolla på nått annat då. :(


Natta idag i Globen :)

Ha det bra <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: