Filmkväll

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-06-18 @ 17:19:20

Hej, efter Globen igår stack jag till den där middagen som pappa ville att jag skulle
följa med på. Väääldigt tråkigt, satt mest bara där och lyssnade på när de snacka.
Dessutom hade jag en tid att passa till filmkvällen hemma hos Danne. Men pappa
vägrade släppa mig! Men i alla fall, tillslut sa han som hade middagen att jag fick
gå om jag ville och att min pappa skulle vara tyst haha :P Så runt halv nio stack
jag därifrån och köpte läsk på vägen, gick hem snabbt och lämna lite grejer, sen
mötte jag upp Natta & Jason vid Nypan och gick till Danne. Blev helt ledsen när jag
såg hans brutna ben! :( Snacka om att han får ett tråkigt sommarlov! :o I alla fall,
jag och Natta satt och snacka med Danne samtidigt som Jason gick iväg och hyrde
film. Han hyrde typ Sex Drive och nån annan konstig skräckfilm. Vi började med
Sex Drive och den var faktiskt rolig :) När vi började med skräckfilmen var den
typ för äcklig så vi stängde av den och hyrde New Moon via TV:n haha :P (Jag och
Natta lyckades övertala dom). Kvällen slutade runt halv 3 och jag Natta & Jason gick
hem till var och sig. Somnade typ vid halv fem haha :P! Väcktes av pappa runt
ett och jag hoppa direkt in i duschen. Sen har jag spenderat dagen med att packa
väskorna eftersom att vi åker ut med båten imorgon eller i övermorgon. Men ärligt,
om den ska vara sånt här jävla pissväder vill jag inte åka! Eftersom att det blixtrar
och dundrar här utanför nu ska jag stänga av datorn och lägga mig i fosterställning! ;)

Natta & Danne



Haha, jag skrev "Såhär går det när Danne dricker" på gipset :P




Jag var fascinerad av röntgenbilden :o




Fail med att göra en handpistol :(


















hahaha x)


AJA! DET VAR ALLT!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: