Harry Potter

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-06-29 @ 15:27:50

En grej jag inte riktigt kan fatta.. Är att Harry Potter kommer sluta nu
efter de här två sista filmerna (Det är ju samma film bara del 1 och del 2).
Jag menar, även om jag inte har varit galen i Harry Potter så har jag
faktiskt tyckt om dom ända sen jag var liten (Har kanske märkts när jag
springer omkring på träslöjden med träpinnar och skriker trollformler haha!
Har dock aldrig läst böckerna, bara sett filmerna. Och jag menar,
många tycker att man är värsta tönten för att man tycker Harry Potter är bra,
men egentligen, typ alla har sett en Harry Potter-film, och man måster vara
en jäävligt tråkig människa om man tyckte den var dålig haha x) Kommer
ihåg när jag såg den första filmen, den var dubbad på svenska och jag tyckte
Harry var jättesnygg :P! I alla fall, jag är en sån där person som hatar förändringar.
Och kan bara inte fatta att det kommer ta slut nu, inga mer Harry Potter filmer,
de som alltid funnits där. Asså, det är ju inte så att jag kommer sitta och sörja,
men det är tråkigt tycker jag. Vi får väl hoppas att de sista är riktigt bra dådå!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: