HEMMA

Allmänt - Kommentarer (2)
2010-06-27 @ 15:14:45
Hej, nu är jag äntligen hemma! Eller, äntligen och äntligen :S
Ville vara kvar, men när jag väl låg där nere i hytten och
mådde illa/halvsov ville jag bara hem haha :P

Dock hände det en rolig grej på vägen, satt i hytten och lyssna
på musik, och alltid när jag är ensam och lyssnar på musik
sjunger jag som tusan! Men i alla fall, satt där, och plötsligt kom
värsta jättevågorna från nån annan båt och jag flög upp och slog
huvudet i taket (löst så de gjorde inte ont höhö), jag skrek och så
kom den andra vågen, som gjorde
att jag ramla bakåt ner på golvet, sen öppna pappa dörren och fråga
om jag var okej, så såg han mig ligga där på golvet och skratta för
mig själv. Så sa jag "Du kunde faktiskt ha varnat mig!!"

Så det tyckte jag var lite roligt, aja.. nu är jag jättetrött, ska nog bara
sätta på tv:n och vila lite. Vi hörs


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att åka båt. =)

2010-06-28 - 03:10:47 | URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Bella

MÅSTE TRÄFFA DIG SNART!!! <3

2010-06-28 - 10:47:36 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: