Stephanie flyttar

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-06-11 @ 10:39:34
Förlåt för jättedålig update, men har bara inte känt för det. Vi hade skolavslutning,
jätteskönt! Men i slutet av dagen var jag inte alls lika glad. Stephanie ska flytta till
motala, och vi fick säga hejdå, kunde knappt kolla på henne utan att börja gråta.
Det var hon (och Jennifer) som typ "tog hand om mig" när jag började. Så träffade
henne först, (självklart tog alla andra i klassen hand om mig också.) Det kommer
inte vara likadant i klassen utan henne, jag bara känner det. Jag är bara så ledsen,
hon är en av mina bästa vänner. Och jag kommer inte få se henne igen, om vi inte
åker och hälsar på eller nått. Allt känns bara så fel, har förnekat det hela tiden. Men
hon flyttar verkligen. Började gråta varje gång jag såg på henne, vi gjorde vår ramsa
för en sista gång sen kramade jag henne och sa att jag kommer sakna henne
jättemycket. Om du ser det här Steffi, SKAFFA FACEBOOK! x) Så man kan kontakta dig.



1 kommentarer
Postat av: Bella

Kommer också sakna henne. Hon var alltid den där livliga glada människan som fick alla att skratta.

Vi måste åka och hälsa på henne även om hon flyttar långt bort!

2010-06-11 - 14:15:04 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: