RÖSTER

Music - Kommentarer (0)
2010-06-24 @ 18:11:44

Det finns vissa "kill-röster" jag älskar, låtarna behöver inte ens
vara bra (men oftast tycker jag ju det), men jag kan verkligen
fastna för just rösten, vet inte vad det är som får mig att älska dom.
Men tänkte visa några röster som får mig att sluta andas ;P

John Mayer:

Han har den där hesa sexiga rösten som nog de flesta
reagerar på, jag tycker han är en skitbra sångare
och dessutom är han jätteduktig låtskrivare :o !!!



Brian McFadden:

När jag var liten va Brian med i Westlife och han
var min favorit! :P Tänk att jag fortfarande älskar
hans röst och musik! Vet inte vad det är, skitbra bara.



Isaac Slade:

Sångaren i bandet The Fray, jag älskar hans röst i
låten "You Found Me", jag tycker han har rösten,
men inte utseendet tyvärr.. :/ I alla fall!! WOW!



Gary Lightbody:

Sångaren i bandet "Snow Patrol", en till kille som
inte direkt har utseendet på sin sida heller men sjunger
awsome. Älskar låten Run som de har gjort. :)


Eminem:

Jag vet att han inte sjunger och blabla, men jag
älskar hans röst ändå, till exempel, en ny låt som
jag älskar (Airplanes - B.o.B & Hayley Williams),
det finns två versioner, och Eminem är med i en
av dom, och han gör låten så mycket bättre.



och sista..
Clayton Stroope:

Gud älskar hans röst! Han är sångaren i bandet
"Thriving Ivory", och jag älskar deras låt
Flowers for a ghost. Sååå bra :P Det bästa kommer
dock i slutet på låten :D haha, aja, älskar ♥



Så, nu har jag visat er de kill-rösterna jag älskar
haha :P
Om du får välja, vilken av dom är din favorit?



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: