28 Mars

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-03-28 @ 18:48:54


Ojdå.. ser helt stirrig ut :S!

Idag hade jag tänkt att inte göra mycket alls, men det
blev mer än planerat, haha. Vaknade runt elva,
åt frukost, satt vid datorn, åt lunch. Det vanliga,
men efter lunch åkte jag med mamma, petteri och ludde
till en möbelaffär och var där i typ 2 timmar (de hade
svårt att bestämma sig xD), sen åkte jag mamma
och ludde och handlade mat. När vi kom hem så åt vi middag
och efter det kom jag på att jag glömt nycklarna hemma
hos pappa. Så jag och Petteri hoppa i bilen och hämta dem.
Kom nyss hem igen, och ska snart hoppa in i duschen.

Så aa! Har faktiskt gjort lite idag!
Vad har ni gjort idag?



1 kommentarer
Postat av: marzia

söt bild! bänkis!

2010-04-09 - 11:29:36 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: