29 Mars

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-03-29 @ 20:04:48

Hej, idag har det bara varit skola, men skönt var det i alla fall,
vi slutade vid lunch pga utvecklingssamtal hela eftermiddagen.
Så jag och Fanny var med varandra ett tag innan vi skulle ha
möte (direkt efter varandra), det var skönt att bara gå omkring
och prata av sig om viktiga och oviktiga saker =)! I alla fall,
vid halv 3 gick vi tillbaka till skolan och Fanny gick in på möte,
då träffa jag Natta & Rajaa som var helt speedade av energidryck,
haha! Mamma kom precis i tid till mötet runt halv 4. Det här var
typ de första bra utvecklingssamtalet jag någonsin haft sen dagis XD!
Godkännt i allt förutom SO som det var osäkert på, och ett IG på
idrott :/ ! Men nu ska jag kämpa och få G i allt till att börja med!

Efter utvecklingssamtalet stack jag med mamma till globen för att
hitta en ny sjal/halsduk som passa till min nya jacka som vi köpte
för ett tag sen. Vi hittade ingen, men när mamma skulle köpa ett
par nya skor till Ludde frågade hon min om jag ville ha ett par som
jag hade sagt va fina förut! Först tvekade jag eftersom att Fanny
hade sagt att hon ville ha ett par liknande eller nått, men tillslut
beslutade jag mig för att ta dem i alla fall, jag menar, det är bättree
än att gå i vår och leta i 100 år i tjocka vinterskor utan att hitta några
jag gillar! + Sen så gick vi och köpte ett par strumpor också! =)

När jag kom hem satte jag mig direkt med SO läxan, men efter det!
Jag är typ jätteorolig XD min tunga är typ svullen :S! Kände i morse
att den kändes lite konstig, men äh, tänkte inte så mycket på det.
Under dagen så blev det bara jobbigare och jobbigare, det började
kännas ömmt och stort, tillslut (nu), så gör det jätteont och kan knappt
röra den, är jätteorolig! Vet någon av er vad det kan vara?


Nya skor ;)!



1 kommentarer
Postat av: simone

sötaste skorna alltså :D

2010-03-30 - 10:01:31 | URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: