30 Mars

Allmänt - Kommentarer (2)
2010-03-30 @ 21:49:26

Hej, idag hände inte så mycket (som alltid! haha), tråkigaste och
längsta dagen idag! Började vid 9.15 så det var skönt i alla fall.
Jag och Bella brukar åka buss tillsammans till skolan, men idag
hade hon tänkt ta en senare buss än den jag tänkte ta. Så när jag
satt på bussen och hon sprang till sin hållplats (en hållplats mellan
oss), så sitter jag och skriker "Spring fortare för faaan!!!" och så
hörde man Bella springa å skrika tillbaka "Men jag springer så 
fort jag kan!!" Haha :P Men tyvärr hann hon inte med den bussen
så jag hoppade av och väntade på henne, så tog vi den senare
bussen. Sen hade jag bara lååånga och tråkiga lektioner efter
det. Efter skolan tänkte jag vara med Hannah men eftersom att
vi slutade vid 16.20 och jag skulle vara hemma 17:30 så sket vi
i det istället. Så jag, Steffi och Rajaa gick till Billys (vi är stamkunder
på den godisaffären haha", men han hade stängt så sent, så vi
gick till den andra. Så vi lånade typ 20 spänn av Rajaa, att köpa godis för.
Å ägarna var jätteglada å ba: "Det är halva priset!!" Å vi blev helt till
oss! XD Sen när vi kom ut därifrån insåg vi att godiset var stenhårt och
gammalt, och då menar jag verkligen det :S, t.ex. sån där skumgodis,
den gick att smula sönder. Ush.. I alla fall, efter det så ville jag inte ha
mer, så ringde Natta och bad henne komma och hjälpa mig. Först ville
hon inte för hon hade precis kommit hem och satt på sig pyjamas,
men jag skrek och gapade "Get your butt out here!" XD Så då kom hon..
Hon fick ta mitt godis, sen åkte jag hem och gjorde matteläxan, åt och
duschade. Inte så intressant alltså, vad har ni gjort idag? / xoxo Ebba



2 kommentarer
Postat av: neema

haha,jag gjorde inget förutom att jag var på träningen;)

2010-03-31 - 13:34:49 | URL: http://neemamaro.blogg.se/
Postat av: neema

Haha,jag kan försöka att lägga inne en bättre bild så att du kan avgöra om den är stor eller liten;)<333

2010-03-31 - 16:35:42 | URL: http://neemamaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: