Bläh, trött

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-03-09 @ 20:42:29


Hej, idag var det andra praodagen, det var väl roligt :)
Känner att jag börjar känna barnen på dagiset mer
nu, tycker om två extra gulliga killar som heter Isac
och Elliott och är tvillingar. De är supersmå och har
jättepipiga röster, nästan så jag blev chockad när jag
hörde dem. Ska försöka fixa nån bild på dem så ni får
Se hur gulliga de är! I alla fall, igår var det mindre
roligt, hela morgonen fick vi vara ute på gården då jag fick
dra runt en liten Tyra i pulka hela tiden eftersom att hon
inte kan gå, stackarn. Jobbigt att inte kunna gå ute! Kallt!,
och sen när vi var inne fick jag inte göra något. Men som
sagt, idag var det bättre ju.


Haha, liten frussen Tyra igår morgon!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: