Efter dusch =

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-03-16 @ 22:34:21


Godnatt, nu går hårbollen (alltså jag) och lägger sig!

Mår lite illa faktiskt! :( Helt hemskt! Håller ni inte med?
Så därför ska jag göra det jag alltid gör när jag mår illa.
Sova! Diå slipper jag ju känna det ;) Vi hörs imorgon.

Föresten, är det bättre att jag uppdaterar oftare nu, har börjat
få lite blogglust nu, det är nog våren som kommer in haha.
Så sakta med säkert kommer bloggandet igång igen, precis
som våren och sommaren! OHOHOH! Vet ni vart jag ska nästa
vinter!!? THAILAND! Och det ska bli jättekul, men är sjukt nervös
att jag kommer bli sådär sjuk som jag blev sist, visst, man vill väl
väga 27 igen, men spy det vill man inte :P!


Thailand 2005.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: