last day

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-03-03 @ 15:42:00
Hej, nu har vi precis varit och lämnat skidorna. Vi åker ju
imorgonbitti (typiskt, Axel kommer ju imorgonkväll!),
sista skidåket va faktiskt roligt, har ju bara haft ont hela
tiden här.. :( Men jag vilade lite efter luch, sen vid två
kom mamma och hämtade mig, så åkte vi sittlift upp till
toppen, där det finns en resturang/fik (vi åt middag där
igår, jättekul. Man fick tillaga sitt eget kött.), aja, vi åkte
dit och fikade, jag tog en loka och en chokladboll thaha ;)
Sen åkte vi ner från toppen, och den här gången gjorde
Det bara lite ont i vänstra låret, så det var superduper.

Haha, just nu står Ludde i duchen och hör när han snackar med sig själv:
(Med mörk röst): - Hörru! Hur mår du då?
(Med ljus röst): - Jag mår bra! Dudå?
(Med mörk röst): BRA!
(Med ljus röst): Jippie!

Haha, nu kommer han utspringandes och skriker KALSONGER!!

Hejdå <3 vi ses förmodligen hemma imorgon


1 kommentarer
Postat av: kip

heeeej Ebba fan vad jag saknar dig! <3

2010-03-05 - 23:55:50 | URL: http://kipiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: