Smile to the camera

Tyck & Tänk - Kommentarer (2)
2010-03-15 @ 22:37:25


Jag ler inte ofta här på bloggen? Eller hur?

Kanske för att jag inte tycker om mitt leende, det är också något
jag blivit lite småretad för under min uppväxt, att jag har stora
framtänder och att man ser mycket av mitt tandkött när jag ler.
Jag menar, det är konstigt att människor har en bild av vad som
ser rätt ut och inte, att man inte ska visa tandköttet när man ler
och ha någon speciell tandstorlek, thaha? Håller ni inte med,
och så är det ju i princip med allt. Jag förstår inte varför människor
nämner det i över huvud taget. Vad gör det för skillnad på mitt
utseende om de säger "Oj! Man ser verkligen mycket av ditt tand-
kött när du ler! Gud va konstigt!", ska jag svara "Okej, det ska jag
ändra på", eller vad vill de att jag ska svara? Deras kommentar
ändrar ingenting, förutom att man blir lite osäkrare med sig själv.
Och när man tillexempel har rynkor, finnar eller födelsemärken,
så säger någon: "Vad är det där?", eller något liknande, jag menar
de ser ju vad det är, så vad är meningen med att fråga, är det
bara för att retas eller vad? Visst, om småbarn frågar är det ju
okej, de är ju små, men när någon i min ålder eller en vuxen människa
frågar något sådant blir jag bara irriterad. Typ "JA! Det är en finne!
Är de det du vill ha fram eller!?", haha! Är det bara jag som stör mig på detta eller?

(Vet inte varför jag skrev detta inlägget, ingen har sagt så till mig på länge,
men kollade mig lite i spegeln och log, då kom jag bara på det)




2 kommentarer
Postat av: Bella

Du är jättesöt när du ler ju! <3

2010-03-16 - 08:09:23 |
Postat av: Nathalie

du har fan rätt! jag retar mig också på det där! :O

och bella har rätt! du e supersöt när du ler :)

2010-03-16 - 20:42:37 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: