Today

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-03-14 @ 20:58:06




Idag var en bra dag känner jag! Vaknade vid nio (av mig själv skumt
nog), hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning. Runt tolv stack
jag till Rigoletto där jag mötte Fanny för att gå på bio! Vi såg Alice
i underlandet :D Tänkte först gå på Remember Me, men Fanny är ju inte
så stor fan av Robert Pattinson haha, så kände att jag kan gå på den
med Natta när vi har skrapat ihop lite pengar! Så jag och Fanny bestämde
oss för Alice i underlandet dådå. Och faktiskt så var den bra! Johnny Depp
var ju lika rolig som alltid och de där tweedles eller vad de nu heter var
ju också roliga, haha! Efter bion gick vi mest runt i stan och snackade,
det är bra med Fanny, vi kan gå omkring jättelänge och bara prata, det
kommer naturligt lixom, vi behöver inte anstränga oss för att snacka :)!
När vi tröttnade på att gå omkring utomhus kollade vi runt lite i affärer
däromkring, Fanny ville kolla på ett par nya örhängen, jag med för den
delen haha. Tyvärr hittade jag inget, utan det var Fanny som köpte en ring
den här gången =). Sen gick vi till McDonalds och åt var sin hamburgare,
men vi var ganska mätta efter lite godis på bion, så vi orkade inte äta upp
cheeseburgarna, :o, har aldrig hänt mig förut XD. När vi inte hade så mycket
mer att göra i stan åkte vi hem till mig och satt vid datorn lite, runt sex åkte hon hem.

Och som sagt, mitt liv efter sex är väldigt tråkigt, haha! Så satt mest här och ruttnade,
lite måste man vila ändå, det är ju skola imorgon. :)!

Vad gjorde ni idag?
/ Ebba



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: