Ush Och Fy..!

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-03-04 @ 20:51:08
Hej, gud.. allt är sjukt jobbigt nu.

Skulle ju hem till pappa idag, och vara där över helgen, så jag
ringde honom för att berätta att jag kom. Men han svarade inte,
(på flera samtal), så jag ringde Ingalill, och hon sa att han var
ute och jobbade. Men att jag kunde åka dit i alla fall.
Så efter maten skjutsade Petteri hem mig till pappa, och
jag träffade Felle i trappen, var sjukt glad över att se honom.
När jag kom var det helt mörkt i lägenheter, jag tände
och såg att pappa låg i soffan. Och när han vaknade berättade
han att han var magsjuk. Jag frågade om han hade spytt, å det
hade han. Jag fick en panikångestattack.. För de som inte vet
har jag kräkfobi i svåraste grad. Såp jag började hyperventilera
och det kändes som att jag skulle svmma + tårar som bara
forsar ner. Jag vill inte ens veta vad som kommer hända om
någon spyr nära mig. Petteri fick komma och hämta mig igen,
och har varit helt skärrad sen dess. Ush, aja.. Det blir bättre
imorgon i alla fall, då kommer Natta hit under dagen och vi
ska se på Indiana Jones and the last crusade, gissa varför?
JO, River spelar unga indiana ;) Thihi! Hare bra!
kramar Ebba


1 kommentarer
Postat av: Anonym

/CARE

2010-03-05 - 15:05:19 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: