25/5

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-05-25 @ 17:56:51
Förlåt för dålig uppdatering, men jag är hemma hos mamma,
och min lilla dator har gått sönder, det är typ glapp mellan
skärmen och datorn så ibland blir de ingen bild eller så stängs
datorn bara av. Vilket är irriterande! Allt runt omkring mig går
typ sönder XD Fast jag är försiktig! Min Ipod började brusa
när man lyssnade på musik, så tror att högtalarna är sönder eller
nått. Min kameras skärm gick sönder och det går inte att se nått,
min datorn har gått sönder nu också. BLÄ!!!!

Idag var det i alla fall en ganska kul dag, eller vissa delar i alla
fall. Jag gick upp runt halv 7, gjorde mig i ordning och drog till
skolan runt 8. Jag och Bella möttes upp på bussen och gick till
skolan för att hämta gympaskor och en tjocktöja i våra skåp.
Sen började vi gå till kärrtorp ip där vi hade idrottsdag idag.
Sen kom Steffi cyklandes på typ hennes mammas cykel? vet
inte, i alla fall var hennes lillasysters barnstol bak på cykeln,
så efter mycket bök och bestämmade var man ska sitta, satt
jag i barnstolen, Steffi på sadeln och bella på styret, och så
åkte vi iväg haha XD Jag var ju jätterädd eftersom att ungefär
för ett år sen satt jag bak på cykeln när Steffi skjutsa och vi
ramlade. Slutade ju med att jag fick två jack i knäet och Steffi
fick massa småsår och massa sten i händerna... aj...! :o
Men den här gången gick det bra, först var jag inte så inne i att
idrotta, väldigt pinsamt eftersom att niorna stod och kollade när
man sprang 400 m. Dessutom så tog jag i för hårt i början att
jag knappt kunde andas i slutet och fick stanna för nån sekund och
andas x) Men sen kom jag verkligen in i den, fick bättre än jag
fått på typ 3 år XD Kanske inte så bra för er men för mig blev
2.55 bra på längdhopp för mig! :D Kulstötning gick också bra.
Sen stack vi tillbaka till skolan och hade vanliga lektioner, bara att
vi slapp sista lektionen som var idrott dådå, efter skolan följde jag
med steffi hem för första gången efter skolan. Vi såg på en film
som hette Taken, bra film :) I alla fall, sen stack jag hem och nu
ska jag äta :) ha fortstatt trevlig kväll, ses / Ebba <3



1 kommentarer
Postat av: Bella

Det var 400 meter,inte 300 :)

2010-05-25 - 18:47:20 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: