Asså... löksnark ZzZzzzzZZzz...

Allmänt - Kommentarer (4)
2010-05-02 @ 00:10:35



4 kommentarer
Postat av: Bella

Snacka om att han är omogen

2010-05-02 - 09:19:49 |
Postat av: marzia

han borde fan växa upp , idiot om du ser det här då fan borde du skämmas bajsdjävel all hatar dig när du gör så så passa på och väx upp hon kan nått du kan inget du vet ju inte ens hu man e mogen jävla achloch ( jag vet inte hur det stavas vänta google translation ....Arschlöcher jag vet inte om det var rätt men jag tycker att du ska prata med en lärare och kolla upp om du behöver gå om nån klass till om inte två momomomomodo lägG aV med ett stoRt jävLa R !!!! och lär dig kolckan det är nog det första du måste du lära dig för annars kommer du väll komma seNt till samtalet med läraren !! låt oss va bara för du inte har tid för nått bättre eller ::::... jag vet att du är avundsjuk över att ebba är bättre än du så du kan gå och dränka dig så slipper en lärare slösa sin tid på dig !!!!!

2010-05-03 - 16:37:31 |
Postat av: hannah

haha marzia e på har.:P håller med dig mar vafan hakka på ebba när de e han som e cykad(stavning) vafan gå och dränk dig i dit eget bajs fan lr i dit fisk ansikter kräk

2010-05-03 - 20:14:27 |
Postat av: MARZIA

VAH FAN SÄGER DU ???

2010-05-05 - 16:17:11 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: