Bio med Natta

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-05-14 @ 20:28:13

Hej, igår var jag och Natta på bio, och vi såg The Last Song!
Den va så jäkla bra! Och jag är en såndär person som måste
storböla minst en gång i varenda film. Men eftersom att vi satt
på bio försökte jag verkligen hålla mig! Haha, Natta satt och
garva åt mig för att jag ska "Be stong Ebba!" å kämpa för livet
för att hålla tårarna inne. Tillslut så börja de låta som att jag typ
skratta/hosta för att det blev så sorligt och jag inte fick gråta.
Tillslut gick det inte å hålla sig längre och jag börja grina lite :/
Men mascaran gick att få bort som tur va haha :P I alla fall,
innan bion hittade jag och Natta världens häftigaste grej inne
på toaletten. Blev helt faschinerade av det. Så här kommer en film :)!





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: