Första gången i London

Tyck & Tänk - Kommentarer (0)
2010-05-26 @ 17:31:25

Haha! Om ni läste min förra blogg som jag hade kanske ni
kommer ihåg att jag la upp bilder från första gången jag va
i London, kommer ihåg hur glad jag va. Om ni undrar hur jag hitta
dom va för att jag läste igenom hela gamla bloggen, både härliga
och jobbiga minnen. Som när Ludde ljög för första gången, eller
när Hannah & Bella sa att de ville vara med varandra utan mig, när
jag och Fabbe gjorde slut. Eller när jag och Mira var på Grönan! :D
Kroatien sommarlovet 2008 och massa The Sims 2 grejer :P!
Jättekul att läsa igenom gamla grejer, därför tycker jag att
alla borde blogga xD eller nästan i alla fall. Man minns så mkt.




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: