jävla revolutions-jävel.

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-05-03 @ 22:23:04
ÅH! Är så jävla irriterad nu! Har suttit och läst inför Industriella Revolutions
provet vi har imorgon. Har suttit sen klockan halv 6 och har ändå inte fått
in ett jävla skit i huvudet. Vet inte alls hur jag ska skriva imorgon på provet.
Det är nog för att jag inte har något intresse alls för det här ämnet. SO suger.
Dessutom är vår lärare så jävla petig att det inte finns någon chans i världen
att jag någonsin kommer få VG eller MVG på hennes prov. Så sjukt irriterande.

Hur fan ska jag skriva? Industriella revolutionen började med att storbönderna
och godsägarna ville testa nya grejer, de ändrade med marken (orkar inte gå
in på detalj nu), men många hade inte råd med inhängnad till deras jordplätt
eller så var det bara kärr eller sandjord på deras mark att de hellre sålde det
och försökte skaffa jobb i staden, där det precis börjat byggas fabriker och
spinnmaskinerna förbättrades? JAG HAR FAN INGEN ANING!?!?!? GAAAH!


Det är Spinning Jennys fel alltihop!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: