Vänner

Tyck & Tänk - Kommentarer (0)
2010-05-20 @ 23:01:33



Sa att jag skulle lägga mig, men kolla igenom min bloggs arkiv lite istället,
så satt jag och funderade lite. Är inte vänner det viktigaste som finns?
När jag ser tillbaka på de här bilderna känner jag verkligen mig lyckligt lottad som
 har mina vänner. Jag menar, till exempel på den här bilden, är inte det där lycka?
Jag brukar inte gilla bilder på mig där jag ler eller skrattar, eftersom att jag oftast
ser rätt dum ut, haha! Men den här gillar jag verkligen, jag ser att jag är glad på
den, att jag har kul med mina vänner. De får mig att må bra. Därför är det så
jäkla viktigt med vänner enligt mig. Något av det viktigaste i mitt liv i alla fall.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: