Ebba kattmördare

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-11-29 @ 12:26:53
Jag stannar hemma idag eftersom att jag fortfarande känner mig jättedålig,
kan inte ens andas genom näsan. Vet ni? Inatt hade jag en dröm som jag
hade för runt ett år sedan, fast fortsättningen. Skumt va? Och jag kommer
ihåg allting, jag råkar döda en katt genom att jag satte den på en papperskorg
och sen råkar ett träd falla ner på den, höhö. Och tanten som ägde katten typ
stalkar mig och vägrar sluta kalla mig kattmördare, så jag blir jätteledsen och
gömmer mig hemma hos Takechy xD Som btw har hundbajs över hela badrums-
golvet. Hahahah. Aa, drömmar kan vara allt skumma ibland.


1 kommentarer
Postat av: Isabelle

hahah, varför just takechy?

2010-11-29 - 17:31:25 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: