Mental Breakdown

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-11-28 @ 22:20:52

Nu hörde jag precis på nyheterna att vinterkräksjukan sprider sig fort som faaaasen! 
Och vad gör jag då? Jo, kräkfobi som jag har får jag en mental breakdown och sätter mig i
fosterställning! Det var 10 minuter sedan och jag har redan tvättat händerna 4 gånger plus
hämtat Alcogel. Vi får se om jag klarar mig i år. Men om jag smittas är det bara baj baj
Ebba för då tar jag livet av mig. Fyfan...

För att undvika att bli smittad ska du:

  • alltid tvätta händerna noga, framför allt före måltider och efter toalettbesök
  • använda flytande tvål och pappershanddukar på ställen där många är samlade, till exempel skolor, förskolor, arbetsplatser och andra offentliga miljöer
  • undvika att äta av bufféer där många personer kommer i kontakt med maten
  • undvika att besöka magsjuka personer.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: