De fyra senaste dagarna!

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-10-20 @ 22:51:52
Oj herregud! Har inte ens tänkt på att skriva de senaste dagarna. 
Förlåt! :P Har bara varit mycket att göra den här veckan, och även
om jag var hemma igår så har jag inte bloggat, höhö. Ska berätta allt:

Lördag: Senast jag skrev skulle jag möta upp Fanny i gullmars, efter det åkte
vi till Konsum och köpte lördagsgodis, dessutom skulle vi hyra film men tyvärr
behövde man vara 18 så vi sket i det. När vi kom hem åt vi hemlagad pizza som
vi fick göra själva. Kändes nästan som att jag åt som ett djur nu när jag tänker
tillbaka, var förskräckt över att jag kanske inte skulle orka något godis thaha :P
Sen gick jag och Fanny ner till källarn och spelade in lite bloggvideor såsom 
Whats in my purse, och en tagg. Kommer förmodligen upp i helgen förresten :P, 
sen eftersom att vi inte hade hyrt nån film fick vi leta upp någon hemma, blev
nån James Bond rulle x) Har aldrig sett någon av dom så det var intressant, höll
dock på att somna efter mitten av filmen, men lyckades hålla mig vaken. När filmen
var slut var båda trötta, så Fanny stoppa in öronpropparna och försökte somna, 
samtidigt som jag satte på nån annan film för att jag inte skulle höra tinnitusen. 
Men tyvärr upptäckte jag att jag inte var trött längre, så låg och titta på hela filmen
och lyssna på Fannys snarkningar, skoja bara.. :P Hon snarkar inte. Men efter det
satte jag på replay, och försökte somna. Nästa morgon vaknade jag av att Fanny 
satt med datorn. Vi gick upp och åt frukost, sen städade vi lite och Fanny gjorde
sig i ordning för att åka hem och plugga. När hon åkt gjorde jag mig i ordning och
åt lunch. Efter det fick jag skjuts hem till pappa, sen pluggade jag.

Måndag: Gick till skolan, vanlig tråkig dag (förutom rasterna då). Tappade också
mina skåpsnycklar, vilket var förjävligt eftersom att jag visste att mamma och
pappa skulle bli arga.. Det här var ju typ den femhundrade nyckeln jag tappade
på två år. Letade i idrottsalen där jag hade min sista lektion, fast den fanns inte 
där. Sen letade jag efter vaktis som tydligen hade gått hem. Fick gå hem utan
läxor och utan halsduk och mössa :( På kvällen fick jag lasange som jag åt fort
som fan, efter det började jag må illa och låg i sängen från kl. typ 11 till 4 på 
natten eftersom att jag inte kunde somna, desstuom ville jag nog inte somna 
efter allt jag hört om att man kan spy i sömnen sen kvävas av sin egen spya... 

Tisdag: Mamma ringer och väcker mig, jag lådsas använda min pigga röst och
svara "Jaa! Jag är vaken :D!" Så fort hon la på, tittade jag mot klockan och såg 
att den var 8, jippie, en stund till att sova tänkte jag, klockan väcker mig ändå
20 i 9. Det ända problemet var att jag fucking glömt att ställa klockan på kvällen
för att jag var så inne i mitt illamående. SÅ NÄR JAG VAKNADE KLOCKAN KVART
I TVÅ BLEV JAG HELT FÖRBANNAD PÅ MIG SJÄLV. Sa till mig själv "Det här är ju
toppen dagen innan ditt utvecklingssamtal!!" Smsade mamma och stängde sen
av mobilen så att hon inte skulle kunna ringa mig hahah :P Och hon försökte inte
ens ringa på hemtelen. När pappa kom hem var han jättearg över att jag inte 
hade gått till skolan (han hade ju såklart fått ett sms från min mamma). Men efter
ett tag lugna han ner sig och sa att sånt händer. 

Onsdag: Min mamma ringde mig tre gånger i morse bara för att se till så att jag 
var vaken, tredje gången fick jag skrika åt henne att om hon inte slutade ringa
skulle jag gå och lägga mig igen. Då sluta hon som tur va. Fixade en ny nyckel
till idag också, fick betala 80 kr av mina födelsedagspresentspengar av Farmor ;(
Vi slutade vid lunch och jag gick hem och gjorde matteläxan. Vid två gick jag 
tillbaka till skolan och hade utvecklingssamtal, såg ut som att mamma skulle grina
så stolt som hon blev. Har 5 VG:n och resten G:n, har aldrig haft så bra betyg
i mitt liv förut. Min mamma som gått omkring och varit orolig hela terminen nu
och trott att jag varit sämst i hela klassen haha :P Så det var ett glatt samtal.
Sen efter smsade hon mig till och med och sa att jag borde få en belöning :)
Resten av kvällen har jag gjort klart SO läxan, gjorde till och med VG och MVG
uppgifterna skumt nog, fick nog lite power sen utvecklingssamtalet. Efter det
gjorde jag faktiskt en video, sen duschade jag. Och nu sitter jag här, och skriver..
Ska precis sova tror jag... Oj det här blev ett långt inlägg thaha, vi hörs!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: